2015/03/12

BE HEALTHY!

Witajcie! Jutro piątek 13-ego - wyczuwam pecha! A tak na poważnie, to nie wierzę w ten przesąd!
Ostatnie kilka dni zleciało mi nie wiem kiedy. Egzaminy zbliżają się w przyśpieszonym tempie, a ja nie wiem za powtarzanie czego zabrać się najpierw i wychodzi, że nie powtarzam nic! Dzisiaj ocknęłam się z tego amoku i zaczęłam powtarzać historię i matematykę,  a jutro zabieram się za geografię! 
Zbliża się wiosna, a ja tradycyjnie dostałam natchnienia, aby znów rozpocząć w moim życiu etap zwany ,,dietą''. Zaczęłam kilka dni temu i jak na razie idzie mi całkiem nieźle! Zgromadziłam już kilka cennych wskazówek, przepisów i pomysłów na treningi. Jeżeli uda mi się wytrwać i pojawią się jakieś efekty, na pewno się tym z Wami podzielę! Trzymajcie kciuki, aby mój zapał, tym razem nie był ,,słomiany''.
zdjęcia pochodzą z tumblr'a

14 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje! Ja również nie wierzę w ten przesąd :) Ja w tym roku również piszę egzamin, ale na szczęście na razie próbny ;)
    Pozdrawiam, Aarlenaa :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrz, nawet nie zwróciłam uwagi na to, że jutro jest piątek 13. ;p Też jestem na etapie zdrowego odżywiania i ćwiczeń, oby potrwał jak najdłużej. : p
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam w tym roku egzaminy i jeśli chodzi o powtórki, to chyba nie mam się czym chwalić haha :) życzę powodzenia, ja ostatnio staram się prowadzić zdrowszy tryb życia, więc jesteśmy w tym razem haha :D
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam egzaminy tak szczerze to matematyka była chyba najtrudniejsza a języki najłatwiejsze.. Piątek zaraz minie :)
    + zapraszam do siebie http://zycie-to-niebajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam egzaminy, ale o powtarzaniu nawet nie myślę. :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na egzaminach :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na egzaminach i świetne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie wierzę w ten przesąd ;))
    Powodzenia z postanowieniem! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. great impressions, looks yummy!

    OdpowiedzUsuń
  10. 13-tego jak każdy inny piatek :D

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie to piątek jak każdy inny. Trzymam kciuki byś wytrwała w motywacji. :D
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super! Życzę motywacji!
    http://strawandberry-domola.blogspot.com/ zapraszam! <3

    OdpowiedzUsuń